Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa recunoasca grupele cu ”un singur obiect” din mai multe grupe date.
(Exemplu: arata care sunt grupele cu un singur obiect, dintre cele 4 grupe date: grupa mingilor - 3 mingi, grupa masinilor – 1 masina, grupa cartilor – 5 carti, grupa baloanelor – 1 balon) - Sa formeze grupe cu ”mai multe obiecte” si cu ”un singur” obiect.
(Exemplul 1: alaturi de o grupa cu doua cercuri, intr-o diagrama goala, deseneaza ”mai multe cerculete” decat cele din grupa data; Exemplul 2: langa o caseta in care sunt 3 liniute, in caseta goala, deseneaza o singura liniuta pentru a forma multimea cu ”un obiect”) - Sa compare doua grupe de obiecte si sa aprecieze dintr-o privire unde sunt ”mai multe” sau ”mai putine”.
(Exemplu: intre o vaza cu 2-3 flori si o alta vaza cu 7-10 flori, o indica pe cea cu ”mai multe” sau ”mai putine” flori, fara sa numere florile) - Sa faca apreceri ale unor cantitati de obiecte in viata cotidiana.
(Exemplul 1: spune ca tata a primit mai multe felii de paine decat a primit el; Exemplul 2: daca cere un pahar si i se dau mai multe pahare, remarca acest lucru, spunand ca nu vrea decat ”un pahar, nu mai multe”).
Adauga tu primul comentariu: