Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa compare doua grupe de maxim 3 obiecte, formand perechi, pentru a afla unde sunt mai multe/mai putine.
(Exemplu: cand compara grupa florilor si grupa fluturasilor pune in dreptul fiecarei flori cate un fluturas si spune ca florile sunt mai multe decat fluturasii pentru ca ”o floare a ramas fara fluturas” sau ”un fluturas a ramas fara floare”) - Sa formeze perechi, prin unirea cu o linie a obiectelor.
(Exemplu: formeaza perechi de obiecte: minge mare – minge mica, balon mare – balon mic, unind cu o linie obiectul mare de cel mic de aceeasi forma) - Sa formeze, in viata cotidiana, perechi de obiecte si sa constate ca unele obiecte sunt mai multe sau mai putine decat celelalte.
(Exemplul 1: imparte covrigi intr-un grup de copii, dand fiecarui copil un covrig si vede ca mai raman covrigi, deci covrigii au fost mai multi decat copiii; Exemplul 2: la masa, cand pune servetele langa fiecare farfurie constata ca cele doua servetele pe care le are nu sunt suficiente pentru cele trei farfurii de la masa si spune ca servetelele sunt mai putine decat farfuriile).
Adauga tu primul comentariu: