characters characters

6/12 - Rezolvare de probleme tipice
Clasa a IV-a    Matematica

22 noiembrie 2013    |   644 vizualizări
Utilitatea jocului:
exersarea compunerii de probleme ce se rezolva prin metoda figurativa, dupa grafic/desen dat

Materiale folosite:
cartonase, o caciula, coli de scris, creioane

Desfasurarea jocului:

  • Anterior inceperii jocului pregatesti cartonase (in numar egal cu participantii) de marimea unui card, cu grafice, pe care le pui intr-o caciulita sau sepcuta.
  • Copiii sunt asezati cerc, in jurul unei mese sau pe covor. Din caciulita, fiecare extrage un cartonas si compune, in scris, in mod independent, o problema dupa graficul dat. Cand toti copiii au terminat, pe rand, cate unul etaleaza cartonul cu graficul sau si citeste problema compusa. Daca problema corespunde graficului, copilul primeste un 10 puncte.
  • In continuare fiecare copil paseaza cartonasul colegului din stanga sa, acestea circuland in sensul acelor de ceasornic. Jocul se repeta, conditia esentiala fiind ca problema compusa dupa graficul din cartonas sa nu fie identica cu cea compusa anterior de copiii care au avut cartonasul respectiv. Jocul se repeta, pasand cartonasele in sensul acelor de ceasornic, pana cand fiecare primeste din nou cartonasul initial.
  • Castigatorul jocului este copilul cu cel mai mare punctaj. La final acesta va da o porunca hazlie copilului cu cel mai mic punctaj.

Acest joc se poate juca in casa.

Copilului tau i se dau teme pentru acasa cu probleme de matematica si nu stii sa il ajuti? Pe Intuitext.ro te asteapta sute de propuneri de rezolvari si solutii pentru toate tipurile de probleme!

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu