Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa execute corect instructiuni in care foloseste parti ale corpului sau.
(Exemplu: reactioneaza corect atunci cand i se cere sa bata din palme sau din picioare, sa-si puna mainile pe cap sau pe genunchi); - Sa se pozitioneze corect fata de obiecte din mediul inconjurator cand primeste instructiuni.
(Exemplu: ”Stai pe scaun!”; ”Asaza-te pe covor!”; ”Vino in fata!”; ”Vino sub umbrela!”; ”Intra in masina!”); - Sa aseze corect diverse obiecte la locul indicat.
(Exemplu: ”Asaza cartea pe masa!”, ”Pune creioanele in dulap!”; ”Pune papucii sub pat!”, ”Asaza ursuletul in fata scaunului!”); - Sa descrie corect pozitia obiectelor, facand diferenta intre: pe-sub, sus-jos, in fata-in spate, in-langa.
(Exemplu: spune ca un ciorap e pe scaun, iar celalalt sub scaun; un copil este in fata topoganului, iar doi sunt in spate; avionul zboara in sus sau in jos); - Sa foloseasca in viata cotidiana cuvintele care denumesc pozitiile spatiale: pe-sub, sus-jos, in fata-in spate, in-langa.
(Exemplul 1: cand vorbeste despre o jucarie preferata ii spune pozitia in camera: „Masinuta este sub scaun.”; Exemplul 2: cand cere un obiect, spune unde poate fi gasit: ”langa pat”, ”sub masa”, ”in spatele casei”).
Adauga tu primul comentariu: