characters characters

3/13 - Natura
Clasa a III-a    Romana

08 ianuarie 2014   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa citeasca expresiv, corect un text literar(in proza sau in versuri), cu respectarea semnelor de punctuatie.
  • Sa recite poezii clar, cu respectarea semnelor de punctuatie.
  • Sa identifice si sa gaseasca cuvinte cu sens opus si asemanator.
    (Exemplu: zgarcit-darnic; carare-poteca);
  • Sa formuleze corect intrebari si raspunsuri.
    Exemplu:
    raspuns dat→ Ploile de toamna sunt reci.
    intrebare formulata→ Cum sunt ploile de toamna?
    intrebare data→ Din ce cauza cad frunzele in anotimpul toamna?
    raspuns formulat→Frunzele cad in anotimpul toamna din cauza ca e frig.
  • Sa intoneze corect propozitiile care se termina cu punct, semnul intrebarii, semnul exclamarii.
  • Sa foloseasca corect semnele de punctuatie in texte din care lipsesc si in propozitii/texte compuse.

Pentru performanta, copilul va fi capabil:

  • Sa citeasca o poezie expresiv, cu intonatie;
  • Sa recite o poezie cu talent, expresiv;
  • Sa utilizeze expresii frumoase in enunturile si textele compuse.

Comentează:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Fără foto
    toder    15.02.2017 - 17:33
    va rogundare frumos sa imi spuneti 3 idei principale secunds din lectia Pinguini