characters characters

4/13 - Comunicam
Clasa a III-a    Romana

08 ianuarie 2014   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa identifice, intr-un dialog, vorbitorul si ascultatorul.
  • Sa comunice/sa recunoasca prin gesturi, miscari ale corpului si mimica(expresia fetei) sentimente, atitudini(suparare, veselie, uimire, dezaprobare, nemultumire, acordul).
  • Sa se prezinte adecvat persoanei cu care vorbeste.
    Exemple:
    Se prezinta unui copil: Buna, eu sunt Anca!
    Se prezinta mamei unui prieten: Numele meu este Bianca Sandu si sunt prietena Danielei.
  • Sa foloseasca linia de dialog si doua puncte in texte proprii si in dictari pentru a marca dialogul dintre persoane.
    Exemplu
    Profesorul intreaba:
    ─Care au fost stramosii nostri?
    Mirela raspunde repede:
    ─Stramosii nostri au fost dacii si romanii.
     

Pentru performanta, copilul va fi capabil:

  • Sa compuna texte mai lungi (peste 15 propozitii) in care apar dialoguri corect formulate si bine integrate in continutul textului.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu