Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa transmita un mesaj simplu in cadrul jocului sau activitatilor de invatare.
(Exemplu 1: cere o jucarie sau spune ceva despre ea; Exemplu 2: pune intrebari sau ofera raspunsuri in timpul activitatilor de invatare); - Sa se exprime coerent pentru a se face inteles.
(Exemplu 1: cand discuta cu o persoana pe care abia a cunoscut-o); - Sa desprinda informatii din ascultarea cu atentie a unui mesaj.
(Exemplu: cand asculta o poveste poate sa spuna care u fost personajele implicate); - Sa demonstreze intelegerea textului, apeland la diferite modalitati de redare sau rememorare a acestuia (repovestire, dramatizare, desen).
(Exemplu: dupa ce asculta o poezie sau poveste face un desen relevant despre ceea ce a auzit); - Sa creeze, singur sau cu sprijin, structuri verbale, mici povestiri, utilizand elementele expresive ale limbajului.
(Exemplu: cand spune o poveste proprie, foloseste limbajul specific: a fost odata ca niciodata, s-am incalecat pe-o sa…., s.a)
Adauga tu primul comentariu: