Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa recunoasca si sa spuna culoarea obiectelor din mediul inconjurator (cel putin 3 culori: rosu, galben, albastru, verde).
(Exemplu: spune ca scaunul este rosu, aduce jucaria albastra daca i se cere) - Sa identifice grupe de obiecte dupa criteriul culorii.
(Exemplu: alege dintre doua sau mai multe grupe de jucarii, cuburile de culoare albastra) - Sa formeze grupe de obiecte de aceeasi culoare.
(Exemplul 1: cand i se cere, dintr-o gramada de cuburi de culori diferite, alege doar cuburile galbene. Exemplul 2: conform criteriul dat intr-un exercitiu, incercuieste cu creionul doar florile albastre) - Sa recunoasca asemanarile si deosebirile dintre grupuri de obiecte.
(Exemplul 1: spune ca cele doua grupe sunt grupe de fluturi, dar una are fluturi galbeni, cealalta are fluturi albastri. Exemplul 2: din mai multe grupe, le arata pe cele cu obiecte rosii: grupa bilelor rosii, grupa umbrelutelor rosii etc).
Adauga tu primul comentariu: