Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa recunoasca si sa spuna obiectele din mediul inconjurator.
(Exemplu: Spune cum se numesc obiectele si arata obiectele cerute); - Sa grupeze obiectele de aceeasi forma, indiferent de culoare sau marime.
(Exemplu: Alege dintr-o varietate de frunze toate frunzele ovale); - Sa clasifice obiecte dupa forma.
(Exemplu: Aranjeaza pe fiecare raft al unei etajere, jucariile de acelasi fel); - Sa recunoasca asemanarile si deosebirile dintre grupuri, sa spuna ce este “la fel” şi ce este “diferit”, ce “se potriveşte” si ce nu “se potriveste” intr-un grup de obiecte.
(Exemplu: Scoate o para din multimea de mere rosii si galbene, pentru ca nu se potriveste ca forma); - Sa aseze obiecte dupa forma lor, intr-o anumita ordine, prin alternare.
(Exemplu: un cub, o masina, un cub, o masina).
Adauga tu primul comentariu: