Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa recunoasca si sa denumeasca culoarea obiectelor din mediul inconjurator.
(Exemplu: Spune cel putin 4-5 culori ale obiectelor); - Sa identifice grupe de obiecte dupa criteriul culorii.
(Exemplu: Arata dintre doua sau mai multe grupe de obiecte, grupa papusilor cu rochite galbene); - Sa clasifice obiecte/fiinte dupa culoare.
(Exemplu: Aranjeaza ursuletii albi pe un raft si ursuletii maro pe un alt raft); - Sa grupeze obiectele de aceeasi culoare.
(Exemplu: Formeaza grupa ardeilor rosii si grupa ardeilor verzi); - Sa recunoasca asemanarile si deosebirile dintre grupuri.
(Exemplu: Diferentiaza merele galbene de cele rosii); - Sa ordoneaze obiectele dupa culoare, de la culoarea/nuanta cea mai deschisa la cea mai inchisa si invers.
(Exemplu: Ordoneaza 4 panglici rosii avand nuante diferite, de la rosu deschis la rosu inchis si invers).
Adauga tu primul comentariu: