Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa stie sa se prezinte si sa faca prezentari.
(Exemplu: isi spune numele, varsta, adresa; isi prezinta parintii, fratii, bunicii); - Sa adreseze si sa raspunda la intrebari.
(Exemplul 1: intreaba despre un anumit obiect sau despre o activitate care ii atrage atentia; Exemplul 2: raspunde la intrebari despre jucariile/lucrurile sale sau legate de activitatile sale curente); - Sa transmită un mesaj simplu în cadrul jocului sau a unei activităti de învătare.
(Exemplu: spune ce isi doreste sa faca, cu ce jucarie prefera sa se joace; vorbeste despre actiuni pe care le face); - Sa denumeasca notiuni cu grad mai mare de generalitate, ce fac referire la propria persoana, la membrii familiei, prieteni, caracteristici ale acestora, actiuni, emotii, sentimente.
(Exemplul 1: denumeste jucarii, obiecte de uz personal, activitati si actiuni pe care le face cu familia sau cu prietenii, fenomene pe care le observa in jurul sau; Exemplul 2: numeste emotia pe care a trait-o intr-o experienta/actiune/eveniment - Sa solicite ajutorul adultului atunci cand nu intelege un mesaj.
(Exemplu: cere lamuriri referitoare la un cuvant pe care nu l-a inteles sau la o expresie necunoscuta, atunci cand poarta o discutie cu un membru al familiei).
Adauga tu primul comentariu: