Utilitatea jocului: exersarea calcului mintal si exersarea crescatoare si descrescatoare a numararii de la 1 la 10
Materiale folosite: creta
Desfasurarea jocului:
- Parintele deseneaza cu creta pe asfalt un melc cu o casa mare in spate. Casa are 10 ferestre numerotate crescator, de la 1 la 10.
- Fiecare participant la joc va trebui sa arunce cu piatra in fereastra cu numarul care este rezultatul unei adunari/scaderi spuse de ceilalti participanti.
Exemplu
Mama (catre copil): Melcul acesta are un pian in camera cu fereastra a carui rezultat reprezinta suma din 3 si 5.
Copilul (catre tata): Melcul are multe jucarii in camera cu fereastra a carui rezultat reprezinta diferenta dintre 9 si 2.
Tata (catre mama): Bucataria melcului este in camera cu fereastra a carui rezultat reprezinta diferenta dintre 4 si 1.
- Daca un participant la joc nu nimereste fereastra sau a gresit rezultatul operatiei de adunare/scadere, sta un joc.
Daca un participant la joc nimereste, sare intr-un picior in fiecare fereastra pana la capat, iar la intoarcere, stand tot intr-un picior, trebuie sa ia piatra de acolo de unde a lasat-o. Apoi face un X in fereastra respectiva.
Adauga tu primul comentariu: