Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa denumeasca actiuni/activitati pe care le vede ilustrate in imagini, folosind verbele corespunzatoare.
(Exemplu: pe baza unor imagini, formuleaza propozitii de genul: Fetita uda florile.; Pisica doarme.; Baietelul se joaca.); - Sa recunoasca forma corecta/incorecta de folosire a timpului prezent, modul indicativ, in cadrul unor propozitii date.
(Exemplu: alege propozitia corecta dintre: Copiii dorm. si Copiii doarme.); - Sa execute, in mod corect, actiuni pe baza unor comenzi primite, in care sunt folosite verbe la modul imperativ.
(ex: Deschide usa!; Adu mingea!; Stai jos pe covor!); - Sa foloseasca, in viata de zi cu zi, verbe pentru a arata actiuni si activitati pe care le vede sau le face, realizand corect acordul in propozitie.
(Exemplu 1: Eu mananc un mar.; Exemplu 2: Eu ma joc cu mingea.; Exemplu 3: Eu sunt baiat.).
Adauga tu primul comentariu: