Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa recunoasca si sa denumeasca formele geometrice de triunghi in mediul sau ambiant sau cu ajutorul materialelor puse la dispoziţie.
De exemplu, copilul constata ca zmeul pe care il inalta si coiful din hatie au forma de triunghi; - Sa grupeze triunghiurile in functie de criteriile date: culoare, marime, grosime.
De exemplu, copilul separa triunghiurile mici de cele mari, pe cele subtiri de cele groase, triunghiurile galbene de cele rosii; - Sa traseze forma geometrica de triunghi trecand cu creionul peste linii deja trasate
- Sa deseneze triunghiuri dupa model sau dupa o comanda verbala.
De exemplu: “Deseneaza un triunghi mai mare/ mai mic decat al meu sau deseneaza doua triunghiuri dupa modelul meu” . - Sa realizeze desene decorative si artistice cu triunghiuri.
De exemplu, sa decoreze rochita papusii sau o farfurie de lut, cu triunghiuri de diferite marimi si culori. - Sa construiasca din forme geometrice sub forma de triunghiuri elemente din mediu inconjuratori.
De exemplu, sa construiasca un brad sau munti din triunghiuri de marimi diferite.
Adauga tu primul comentariu: