characters characters

1/15 - Recunoasterea, denumirea, indicarea obiectelor din mediul inconjurator
Grupa mica    Matematica

11 noiembrie 2013   

Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa recunoasca si sa denumeasca obiecte, folosindu-se de simturi.
    (Exemplu: copilul recunoaste prin atingere sau pipait obiectele ascunse intr-un saculet, fara sa le vada);
  • Sa cerceteze obiecte din mediul inconjurator folosindu-se de simturi: vaz, auz, miros, gust, pipait.
    (Exemplu: cand vede un obiect nou - ceas, ruleta, cheie, telecomanda il studiaza cu atentie, il pipaie, il miroase, incearca sa-i gaseasca folosinta);
  • Sa recunoasca si sa numeasca obiectele indicate.
    (Exemplu: copilul arata dintr-o multime de jucarii, o masina rosie, daca i se cere acest lucru);
  • Sa spuna utilitatea unor obiecte intalnite in viata cotidiana.
    (Exemplu: aspiratorul este pentru aspirat, umbrela este pentru ploaie etc.).

Comentează:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Fără foto
    ignatiuc natalia    29.11.2018 - 20:39
    imi este de mare folos aceasta informatie si va multumesc tuturor care au participat la aceasta activitate