Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa spuna care obiect este mai aproape sau mai departe, luandu-se pe sine ca punct de reper.
(Exemplu: spune ca papusa este mai aproape de el decat avionul); - Sa spuna unde se gaseşte el, in raport cu un anumit obiect din spatiu.
(Exemplu: spune ca se afla in camera, in afara camerei, pe scaun, sub masa, langa colegul sau etc.); - Sa se aseze in raport cu un reper dat.
(Exemplu: se asaza pe canapea, se asaza in fata bibliotecii, in spatele mesei, iese din camera etc., atunci cand i se cere acest lucru); - Sa cunoasca si sa numeasca pozitii spatiale, plasand obiectele peste, pe, deasupra, dedesubt, inauntrul sau in afara unui spatiu/obiect.
(Exemplu: pune farfuria pe masa, asaza tacamurile in dulap, plaseaza un cub in interiorul unei cutii sau in afara acesteia, atunci cand i se cere acest lucru); - Sa numeasca pozitia obiectelor dintr-un desen fata de un reper dat.
(Exemplu: “Buburuza se afla pe floare si fluturele deasupra ei.”).
Adauga tu primul comentariu: