Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul :
- Sa scrie si sa citeasca numere naturale de la 0 la 1000.
(Exemplu: 567, 987, 234 etc.) - Sa scrie cu litere numere naturale de la 0 la 1000.
(Exemplu: 134 – o suta trezeci si patru) - Sa compare numere mai mici decat 1000, folosind simbolurile „ <, > , = ”.
(Exemplu: 256 < 531, 422 > 244, 567 = 567) - Sa ordoneze crescator si descrescator numere naturale dupa reguli date.
(Exemplu: Numara din 3 in 3 de la 635 la 621; Gaseste regula si scrie inca patru numere: 164, 264, 364, ___, ____, ____, ____) - Sa scrie numere dupa indicatiile primite.
(Exemplu: Scrie cel mai mare numar impar de trei cifre care la cifra zecilor 7 (979). Scrie cel mai mare numar care are suma cifrelor 9 si cifra unitatilor diferita de 0: 801).
Pentru a obtine performanta, se recomanda ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa identifice numere descoperind regula, care poate fi atipica.
(Exemplu: 456, 457, 459, 462, 466, 471, 477).
Adauga tu primul comentariu: