Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa spuna ce se intampla inainte si dupa un eveniment sau activitate.
(Exemplu: spune ordinea unor activitati: „Inainte sa mananc, ma spal pe maini.”; „Dupa ce vin de la gradinita, merg in parc.”) - Sa spuna care activitate/eveniment are loc: prima, a doua, ultima.
(Exemplu: stie ca prima masa a zilei este micul dejun, a doua este pranzul, iar a treia este cina) - Sa spuna care activitate/eveniment a durat mai mult/mai putin.
(Exemplu: precizeaza ca a stat mai putin in parc decat la gradinita, ca a durat mai mult sa picteze decat sa scrie) - Sa cunoasca utilizarea calendarului.
(Exemplu: stie ca ianuarie, februarie etc. sunt lunile anului, stie ca luni, marti etc. sunt zilele saptamanii si ca acestea se folosesc in exprimarea datei) - Sa cunoasca utilizarea ceasului.
(Exemplu: spune ca ceasul masoara timpul, trecerea timpului, masurat in ore, minute; recunoaste mai multe tipuri de ceasuri: electronic, mecanic, cu cuc etc.); - Sa precizeze orele fixe pe ceas.
(Exemplu: spune ora exacta: „este ora opt”).
Adauga tu primul comentariu: