Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa recunoasca in mediul ambient formele geometrice patrat si dreptunghi si sa le denumesca.
(Exemplu: copilul spune ca usa si caietul au forma de dreptunghi, masa si ferestrele au forma de patrat) - Sa deseneze forma geometrica patrat si dreptunghi peste o linie deja trasata, dupa model sau fara model.
(Exemplu: Deseneaza un patrat si un dreptunghi.) - Sa transforme patratul si dreptunghiul in diferite obiecte.
(Exemplu transforma patratul intr-un servetel si dreptunghiul intr-un televizor) - Sa construiasca din betisoare, paie sau bete de chibrit formele geometrice.
(Exemplu: asaza betisoarele, astfel incat sa formeze un patrat si un dreptunghi) - Sa grupeze formele geometrice in functie de criterii date: forma, culoare, marime, grosime si sa motiveze apartenenta unei forme la o multime deja formata.
(Exemplu: Formeaza grupa dreptunghirilor mici si rosii) - Sa execute desene decorative/artistice, constructii folosind formele geometrice. (Exemplu: construieste un robot din forme geometrice decupate).
Adauga tu primul comentariu: