4/15 - Diferentieri ale obiectelor dupa grosime, lungime, latime, inaltime
Grupa mijlocie
Matematica
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa diferentieze obiectele dupagrosime, lungime, latime, inaltime.
(Exemplu: compara doua sau mai multe betisoare si spune care dintre ele este gros sau subtire, lung, scurt sau la fel de lung); - Sa clasifice obiecte/fiinte dupa aceste insusiri: grosime, lungime, latime, inaltime.
(Exemplu: clasifica oamenii, dupa inaltimea lor, in oameni scunzi si oameni inalti); - Sa formeze grupe de obiecte dupa grosime, lungime, latime, inaltime.
(Exemplu: formeaza grupe de creioane groase/subtiri sau lungi/scurte); - Sa spuna insusirile după ce sorteaza obiectele unei grupe.
(Exemplu: copilul spune “am ales panglicile inguste, curelele late”); - Sa ordoneze 3-4 obiecte prin comparari repetate si sa spuna rezultatele: „mai lung”, „mai inalt”, „mai scurt”, „cel mai lung”, “ cel mai gros” etc.
(Exemplu: asaza toate pensulele pe care le are in functie de lungime, pentru a afla care este cea mai scurta sau cea mai lunga).
Adauga tu primul comentariu: