Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa identifice (sa recunoasca) ordinea intamplarilor dintr-un text;
Exemplu: Sa pronunte si sa scrie corect cuvinte care contin grupurile de sunete oa, ea, ia, ie, ua, uă. - Grupul de sunete se afla obligatoriu in aceeasi silaba;
Exemplu:
miere→mie-re→grup de sunete
cutie → cu-ti-e→ ie nu formeaza grup de sunete - Sa formuleze enunturi in care apar cuvinte cu grupurile oa, ea, ia, ie, ua, uă;
- Sa completeze cuvinte cu grupurile de sunete oa, ea, ia, ie, ua, uă;
- Sa scrie dupa dictare cuvinte si enunturi in care apar cuvinte cu grupurile oa, ea, ia, ie, ua, uă.
Pentru performanta, copilul va fi capabil:;
- Sa compuna, dupa imagini, texte in care sa foloseasca cuvinte cu grupuri de sunete si sa le identifice cu usurinta.
Adauga tu primul comentariu: