characters characters

9/11 - Copilaria
Clasa a II-a    Romana

20 decembrie 2013   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa identifice (sa recunoasca) ordinea intamplarilor dintr-un text;
    Exemplu: Sa pronunte si sa scrie corect cuvinte care contin grupurile de sunete oa, ea, ia, ie, ua, uă.
  • Grupul de sunete se afla obligatoriu in aceeasi silaba;
    Exemplu:
    miere→mie-re→grup de sunete   
    cutie → cu-ti-e→ ie nu formeaza grup de sunete
  • Sa formuleze enunturi in care apar cuvinte cu grupurile oa, ea, ia, ie, ua, uă;
  • Sa completeze cuvinte cu grupurile de sunete oa, ea, ia, ie, ua, uă;
  • Sa scrie dupa dictare cuvinte si enunturi in care apar cuvinte cu grupurile oa, ea, ia, ie, ua, uă.

 Pentru performanta, copilul va fi capabil:;

  • Sa compuna, dupa imagini, texte in care sa foloseasca cuvinte cu grupuri de sunete si sa le identifice cu usurinta.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu