Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa grupeze cercurile in functie de criterii date: culoare, marime, grosime.
De exemplu, copilul separa cercurile mici de cele mari, pe cele subtiri de cele groase, cercurile galbene de cercurile rosii; - Sa recunoasca si sa denumeasca formele geometrice (cercul) in mediul inconjurator sau cu ajutorul materialelor puse la dispoziţie.
De exemplu, copilul afirma ca mingiile sau rotile bicicletei au forma de cerc; - Sa traseze cercul trecand cu creionul peste o linie deja trasata;
- Sa deseneze cercul dupa model sau dupa o comanda verbala.
De exemplu: “Deseneaza un cerc mare rosu, si doua cercuri mici albastre” - Sa execute desene decorative si artistice cu cercuri.
De exemplu sa realizeze flori sub forma de cerc sau pur si simplu desene abstracte. - Sa execute constructii folosind formele geometrice.
De exemplu, sa construiasca un om de zapada din 3 cercuri de marimi diferite.
Adauga tu primul comentariu: