characters characters

1/10 - Animalele
Clasa I    Engleza

Propus de: Shakespeare School   |   08 mai 2014    |   2428 vizualizări

*Sursa foto: https://www.flickr.com/photos/jdhancock/3679982949


Stim cu totii cat de mult iubesc copiii animalele.  Sunt convinsa ca cei mici v-au rugat nu doar o data sa mergeti impreuna la Zoo sa se bucure de fel de fel de animale exotice, salbatice sau de ferma. Va propun ca data viitoare cand mergeti sa incercati sa le denumiti pe toate in limba engleza.  Asadar, haideti sa vedem cum doar in cativa pasi putem sa reusim acest lucru.

Intotdeauna trebuie sa avem in vedere folosirea mai multor modalitati de predare, care sa vina in intampinarea diferitelor tipuri de invatacei. Astfel, vom folosi nu doar imagini, ci si sunete, miscare, asocieri. Puteti introduce un numar mai mare sau mai mic de cuvinte, insa sugestia mea este de a folosi nu mai putin de 5 si nu mai mult de 11-12. 

Activitatea 1: What animal is it?

Materiale necesare: figurine cu animale sau imagini ale acestora


Runda 1
: Primul lucru pe care il recomandam este sa faci rost fie de figurine, fie de imagini ale animalelorpe care doresti sa le invete copilul. Incepe prin a denumi animalele, aratandu-le rand pe rand,  insistand pe repetarea numelor, cat si pe corectarea pronuntiei, daca este cazul. Poti sa il rogi pe copil sa repete numele animalelor in diferite feluri:  folosind vocea animalului respectiv, modificandu-si vocea sau intensitatea, repetand in soapta sau sacadat etc. 


Runda 2
: O data ce te-ai asigurat ca cel mic a repetat de suficiente ori numele animalelor, puteti sa va jucati cu ele. Roaga copilul sa-si aleaga un animal, fara ca tu sa vezi care si sa-l mimeze. Tu vei  incerca sa ghicesti: “Is it a tiger? A lion? Is it a wolf?”Astfel micul invatacel este din nou expus vocabularului, consolidandu-l. Felicita-l pentru modul in care a intrat in pielea personajului, respectiv a animalului si profita de ocazie sa verifici ca a retinut denumirea in engleza: “So, what’s this? Is it a wolf? Yes, it is. Well done.” Incurajeaza-l in permanenta pentru a-i spori increderea in sine si in capacitatile sale si astfel sa invete cu mai multa placere.

Runda 3: A venit randul ca cel mic sa puna in practica ceea ce pana acum doar a repetat si exersat prin joc. Pune cate 3-4 animalute intr-o cutie si roaga-l pe cel mic sa se intoarca, astfel incat sa nu vada ce animal alegi tu din cutie. Lasa-l sa ghiceasca incurajand formula “Is it a ..?” Dupa ce a ghicit o data, schimba animalutele din cutie, repetati denumirea lor impreuna si repetati procedura.  Pentru fiecare raspuns corect, primeste un punct, iar cand aduna 5 puncte, il poti  rasplati cu un sticker cu animalute.

Suplimentar: Imprastie figurinele sau imaginile animalelor prin diverse colturi ale camerei. In momentul in care strigi numele unui animal, copilul trebuie sa fuga spre figurina/imaginea respectiva si sa ti-o aduca. Aceasta cursa contra cronometru va fi cu siguranta pe placul celui mic. Continuati pana cand toate animalele au fost adunate. 

Activitatea 2: Hit the balloon!

Materiale necesare: baloane


Runda 1
: O alta modalitate distractiva prin care copilul poate exersa ceea ce a invatat este jocul cu balonul. Cel care loveste balonul trebuie sa spuna numele unui animal, insa nu are voie sa repete animalul care s-a spus inaintea lui. In cazul in care nu poate sa numeasca unul, balonul va cadea si astfel jocul trebuie inceput din nou. 

BONUS:

Incheiem lectia de azi pe o nota plina de energie, ascultand un cantec foarte frumos, care ne ajuta nu doar sa repetam numele animalelor, ci sa si dansam cu ele. 

La Shakespeare School limba engleza se invata prin jocuri si mici competitii care ii fac pe copii sa asimileze rapid si cu placere.

Personajele Ziggy si Zaggy, create de expertii nostri, vor deveni imediat prietenii si partenerii de joaca ai copiilor!

Comentează:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Fără foto
    anonim    02.04.2016 - 17:41
    Nu intelg nc de mai sus!