Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa foloseasca adverbe de loc (acolo, departe), de timp (ieri, acum), de mod (bine, repede) adecvate mesajului transmis de propozitie.
(Exemplu: El sta acolo. ; El a venit ieri. ; El vorbeste bine limbaromana.) - Sa precizeze adverbe cu sens opus (antonime), raportandu-se la mesajul transmis in propozitie.
(Exemplu: Ea asaza cartea sus/jos. ; Ea invata noaptea/ziua.; Ea scrie repede/incet pe caiet.); - Sa sesizeze folosirea incorecta a adverbului intr-o propozitie data, alegand varianta corecta.
(Exemplu: Prietena mea locuieste apropiere. → aproape ; Tata vine intarziat. → tarziu acasa.; Mama gateste buna → bine); - Sa alcatuiasca propozitii in care sa foloseasca in mod corect adverbe de loc, de timp si de mod, respectand acordul dintre acestea si verbele pe care le determina.
Adauga tu primul comentariu: