Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa numere de la 1 la 5.
- Sa adune si sa scada cu 1, folosind numerele de la 1 la 5, prin manipulare de obiecte. (Exemplu: daca la 4 papusi adaugam 1 papusa sunt in total 5 papusi);
- Sa inteleaga semnificatia adunarii.
(Exemplu: cand la o grupa de cuburi adaugam un cub, avem mai multe cuburi); - Sa inteleaga semnificatia scaderii.
(Exemplu: scaderea este atunci cand dintr-o grupa de mingi se iau mingi, raman mai putine mingi); - Sa inteleaga semnificatia semnului „=”.
(Exemplu: am adunat trei papusi cu o papusa si au rezultat patru papusi) - Sa utilizeze corect limbajul matematic adecvat operatiei matematice de adunare sau scadere: „plus”, „minus”, „egal”.
(Exemplu: atunci cand intalneste scris operatiile de adunare sau scadere 4 + 1 = 5 sau 3 – 1= 2, verbalizeaza corect fiecare semn folosit)
Adauga tu primul comentariu: