characters characters

Peste 2000 de persoane au dat o sansa jucariilor vechi la cea de-a doua editie a Targului de jucarii “2nd Life”

19 septembrie 2022    |   255 vizualizări

Varsta: 3 - 6 ani, 6 - 11 ani, 18 ani +.

Targ de Jucarii 2nd life
Peste 2000 de participanti au luat parte pe 10 septembrie 2022, la cea de-a doua editie a Targului de jucarii „2nd Life”, eveniment organizat de Asociatia Green Revolution (AGR). Targul de Jucarii este centrat pe educatia ecologica, financiara si sociala, avand scopul de a reda jucariilor nefolosite o noua viata si de a educa in acelasi timp copiii in spiritul celor 3 R: reuse, repair, recycle.

Aceasta a doua editie a adus noi parteneri de distractie pentru mai mult de 1000 de jucarii second-hand care au fost vandute in cadrul Targului, iar alte peste 500 de jucarii au fost donate catre copiii refugiati din cauza razboiului din Ucraina.

Banii obtinuti din vanzarea jucariilor folosite, la standul Green Revolution, s-au transformat in 130 de mese calde pentru copiii din programul "Paine si maine", al Asociatiei World Vision. De asemenea, copiii prezenti la Targ, care au ales sa renunte la unele dintre jucariile lor, au putut dona o parte din sumele stranse unei cauze umanitare pe care au ales-o chiar ei.

Ne bucuram ca am putut sa oferim si in acest an copiilor acest eveniment special care este Targul de Jucarii 2nd Life. Prin intermediul sau peste 1500 de jucarii care nu mai erau folosite au capatat un nou partener de joaca. Mai mult decat atat, copiii au inteles cat de important este sa daruiesti, sa economisesti, sa reciclezi, sa faci o fapta buna pentru persoane pe care nu le cunosti. Pe scurt, Targul de Jucarii 2nd Life reprezinta o ocazie perfecta pentru copii sa inteleaga impactul faptelor lor. Ii asteptam si in 2023 la o a treia editie la care ii vom astepta, asa cum i-am obisnuit, cu un program dedicat lor si multe activitati educative si distractive pregatite cu drag de sponsorii si partenerii evenimentului”, a declarat Raluca Fiser, Presedinte, Asociatia Green Revolution.

La cea de-a doua editie, pe tot parcursul Targului, vizitatorii mari si mici au putut participa in mod gratuit la o multitudine de ateliere: concurs de reciclare selectiva, labirinturi cu premii, robotica si programare cu piese LEGO, partide de sah, pictura pe ceramica, puzzle-uri, craft pusculite din materiale reciclabile, pictura pe fata, tatuaje, codite, masti decorative din materiale reciclabile.

Acest proiect a avut loc cu ajutorul partenerilor care sustin educatia ecologica si financiara.

Sponsori: Albalact, BCR, Environ, Kaufland, Linde si MasterCard.

Parteneri media: Zile si Nopti, G4Media,ScoliPrivate.eu, ClubAntreprenor.ro, Green StartUp, SuntParinte.ro, spotmedia.ro, Jurnalul de Afaceri, Green Report.

Asociatiile prezente la Targul de Jucarii 2nd Life au fost: Asociatia Green Revolution, Asociatia Ajungem Mari, Fundatia Inocenti, Happy books, Ana si Copiii, Atelierul de ceramica, Asociatia Psihobucuria, Asociatia Conil, World Vision, Maarif Foundation, Montessano, Atelierul de slime.

Despre Green Revolution

Green Revolution, fondata in martie 2009, este prima organizatie nonguvernamentala de ecologie urbana din Romania, ce pune in practica masurile ce stau la baza construirii unui oras verde. Green Revolution dezvolta proiecte variate, care promoveaza si sprijina: educatia ecologica si responsabilitatea fata de mediul inconjurator, mijloacele si solutiile de transport ecologice si economice, adoptarea unui comportament responsabil fata de mediu in randul autoritatilor si companiilor private si de stat.

Despre Roaba de Cultura

Roaba de Cultura isi desfasoara activitatea in aer liber, in Parcul Regele Mihai (Herastrau) zona Pescarus, de luni pana vineri, intre orele 10:00-22:00. Persoanele care participa la activitatile desfasurate la Roaba de Cultura au acces la WiFi gratuit si la locuri de parcare in apropierea locatiei.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu