Matematica sparge gheata!
Avansul tehnologiei a schimbat, in mod evident, paradigma educationala. Peste 45% dintre copiii din Romania* cu varste cuprinse intre 6 si 15 ani folosesc calculatorul. Ceea ce inseamna ca, de la varste fragede, acestia sunt familiarizati cu ceea ce azi numim “gadget-uri”: laptop, tablete PC, smartphone-uri. Si, in timp ce pentru majoritatea parintilor, timpul petrecut la calculator poate reprezenta o ingrijorare, folosind mijloacele adecvate, acesta poate deveni chiar o modalitate de a-l atrage catre invatare. Studii efectuate in SUA la inceputul anilor 2000 arata ca, folosind instrumente educationale, calculatorul poate imbunatati performantele copiilor la scoala **.
Lectiile pe calculator oferite de INTUITEXT, divizia de produse educationale a Grupului SOFTWIN, reprezinta o optiune de invatare pentru copii. Acestea imbina jocul cu predarea si exercitiile, copilul ajungand, la final, sa fie stapan pe cunostintele sale.
Pentru copiii de clasa a II-a care doresc sa invete matematica cu placere, INTUITEXT anunta lansarea unui noi produs din seria MateMagia: Scormonila sparge gheata.
Destinat invatarii matematicii de clasa a II-a in clasa, alaturi de cadrele didactice, si acasa, pe calculatorul personal, noul produs lansat de INTUITEXT cuprinde teste, exercitii si jocuri menite a-i familiariza pe copii cu notiunile de matematica incluse in programa scolara.
![scormonila sparge gheata produs](/old_images/stories/scormonila%20sparge%20gheata%20produs.jpg)
INTUITEXT ofera o gama larga de lectii pe calculator adresate elevilor din ciclul primar, gimnazial si liceal acoperind 5 materii de studiu: matematica, geografia Romaniei si a Europei, chimie, fizica si biologie.
In 1993, INTUITEXT a devenit prima companie romaneasca implicata activ in domeniul educational si de instruire, dezvoltand solutii inovatoare de continut electronic menite sa imbunatateasca procesul de invatare. INTUITEXT, divizia de produse educationale moderne a grupului Softwin, este prima organizatie din Romania care a dezvoltat produse software conform ultimului standard in domeniul educatiei virtuale, SCORM 2004.
Comentează:3 comentarii
isi devvolta mai repede anumite abilitati matematice pentru ca lucrul direct cu calculatorul ii permite acest lucru.Aasa copilu opereaza cu concepte matematice si le retine mult mai usor.Si eu am folosit cu succes la clasa de la Inuitext un material .