characters characters

Ce este Peditel 1791?

09 august 2016    |   670 vizualizări

Varsta: 3 - 6 ani, 6 - 11 ani, 11 - 15 ani, 15 - 18 ani, 18 ani +.

Peditel 1791
PEDI
TEL 1791– sfat medical pediatric prin telefon, este un call center pediatric care ofera sfaturi medicale in regim, non–stop, functioneaza la nivel national si este initiat si implementat de catre Fundatia Parinti din Romania.

Acest serviciu este operat de medici specialisti si se adreseaza oricarui parinte care doreste sa obtina un sfat medical pentru afectiuni fara risc vital pentru copilul sau.

Sfaturile acordate de medicul de garda sunt sfaturi de interventie rapida, pana la prezentarea copilului pentru un consult medical. Durata unei consilieri telefonice este aproximativ 10 minute.

PEDITEL 1791 este un numar cu tarif normal valabil in reteaua: Vodafone, Orange, Telekom fix si mobil; pentru cartelele prepay trebuie sa aveti credit in eurocenti, nu minute nationale sau oferte speciale. 1791 NU este valabil in reteaua RDS-RCS si UPC.

Care sunt cele mai frecvente probleme cu care vi se adreseaza cei care solicita sprijin prin Peditel?

Parintii suna la Peditel 1791 pentru : febra, varsaturi, diaree, in sezonul rece, si traumatisme craniene, in sezonul cald, o problematica frecvent intalnita indiferent de sezon, fiind plansul copilului mic.

In ce masura considerati ca sfaturile pediatrice oferite prin telefon sunt eficiente, revin cu telefoane prin care sa va spuna daca au rezolvat problema?

In multe situatii, parintii revin cu apel catre 1791 cand au o noua problema medicala si comunica eficienta sfaturilor medicale oferite de catre medicul de garda. Gradul de eficienta si satisfactie, precum si utilitatea serviciului este masurata de catre Fundatia Parinti din Romania prin 4 chestionare de satisfactie anaule, nota acordata medicului, fiind de 4,85/5,00. Totodata, informal prin mediile de comunicare online, parintii isi exprima multumirea si satisfactia privind Peditel 1791.

Continua crestere a numarului de apeluri este un indicator in sine, majoritatea parintilor, comunicand medicului ca au aflat de existenta Peditel 1791 de la un alt parinte care a sunat si i-a recomandat serviciul.

Ce recomandari aveti pentru parintii care suna la 1791?

Sa isi noteze recomandarile medicale si, daca au minime nelamuriri sau neintelegeri asupra sfaturilor medicale oferite de medicul de garda, sa revina cu apel pentru clarificari. Totodata, sa puna in aplicare recomandarea medicului privind prezentarea de urgenta in serviciile medicale specializate sau apelarea numarului unic 112. Sanatatea si siguranta copilului sunt esentiale.

Ce planuri aveti cu proiectul Peditel pe viitor?

Deoarece in ultimele 2 luni, in diferite intervale orare s-a depasit numarul maxim de 6 apeluri/ ora preluate, va fi necesara introducerea unei linii de garda suplimentara, in zilele si orele de varf avand astfel 2 medici de garda/ tura.

Ca strategie de dezvoltare, ne propunem ca serviciul sa fie functional in alte 4 centre medicale: Timisoara, Iasi, Brasov si Bucuresti, Cluj fiind hub tehnologic si medical. Obiectivul nostru este sa preluam aproximativ 200.000 de apeluri/an, cu o echipa medicala formata din 60 de medici.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu