characters characters

7/11 - Tara
Clasa a II-a    Romana

20 decembrie 2013   
Este necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:

  • Sa citeasca expresiv un text, adica sa respecte semnele de punctuatie;
  • Sa formuleze raspunsuri la intrebari;
  • Sa completeze enunturi cu expresii sau cuvinte din textul citit (Exemplu: Steagul o sa ramana............................(mostenire urmasilor));
  • Sa explice folosirea in texte a semnelor de punctuatie: linia de dialog, virgula, doua puncte
    (Exemplu:
    Scufita Rosie intreaba:
    ─ De ce ai gura asa de mare, bunicuto?
    Explicatie: S-au scris doua puncte deoarece urmeaza vorbirea unei persoane, Scufita Rosie
    S-a scris linia de dialog pentru a marca(a arata)inceputul unui dialog sau vorbirea unei persoane, Scufita Rosie.
    S-a scris virgula inainte de cuvantul bunicuto pentru a separa o strigare sau o adresare de restul propozitiei.);
  • Sa folosesca semnele de punctuatie intr-un text din care acestea lipsesc;
  • Sa utilizeze semnele de punctuatie in enunturi si texte proprii si in dictari.

Pentru performanta, copilul va fi capabil:

  • Sa compuna(sa redacteze) texte bogate in continut in care foloseste corect semne de punctuatie(cu mai mult de trei dialoguri) si expresii frumoase (Exemplu: Primavara aduce o ploaie de miresme) din lecturile sale, deci are inclinatii literare.

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu