Este absolut necesar ca, la sfarsitul acestui capitol, copilul:
- Sa formuleze enunturi dupa imagini (pronuntia trebuie sa fie clara si corecta);
- Sa delimiteze cuvintele in propozitii si sa desparta cuvintele in silabe.
(Exemplu: stie cate cuvinte are o propozitie data si desparte cuvintele in silabe); - Sa citeasca silabele si cuvintele formate cu literele invatate;
- Sa citeasca propozitii respectand intonatia.
- (Exemplu: Maria are mere. Maria are mere?);
- Sa asocieze sunetul nou invatat (e, r, o ) cu litera corespunzatoare.
(Exemplu: sunetul o este redat grafic de litera o); - Sa scrie literele, silabele, cuvintele si propozitiile respectand liniatura caietului si incadrarea corecta in pagina (titlu, data, alineate);
- Sa compuna cuvinte, folosind silabe date.
- (Exemplu: me, ro, ur, man – urme, roman);
- Sa completeze cuvinte cu silaba lipsa.
(Exemplu: -ga-zin).
Adauga tu primul comentariu: