characters characters

Camera mea

Propus de: Shakespeare School   |   12 mai 2014    |   1785 vizualizări

*Sursa foto: https://www.flickr.com/photos/74783045@N00/4724527542


Camera mea e mai frumoasa! Ba a mea e mai frumoasa! Ziggy! Zaggy! Opriti-va si urmariti urmatorul filmulet:

Vedeti, nu sunteti singurii mandri de camera lor. Puteti sa continuati discutia intr-un alt registru, mai provocator.

Jocul 1 - What have you got in your room?

Materiale necesare: hartie, creioane, fotografii cu camera ta

Runda 1: Urmatoarea provocare: incepe prin a-i spune copilului tau despre camera copilariei tale. I se va parea foarte interesant. Adu si cateva fotografii cu ea ca si suport vizual. Pe cate o foaie de hartie, intr-un copacel desenat sau... la intamplare, scrieti cat de multe cuvinte puteti, toate care sa denumeasca obiecte din camera fiecaruia. Inainte de a porni, hotarati un time-limit, sa zicem 2 minute. Pentru amuzament puteti fixa chiar o alarma sa sune peste 2 minute, cand puneti creioanele jos si incepeti sa numarati cate cuvinte ati scris. Evident, castiga cel cu mai multe obiecte denumite.

Runda 2. Intrebati-va, pe rand, ce elemente aveti in comun: Have you got a pillow? Daca raspunsul este afirmativ, nu se acorda nici un punct. Daca raspunsul este negativ, atunci punctul este al aceluia care a adresat intrebarea.

Runda 3. Desenati pe o alta foaie 2 cercuri generoase care se intrepatrund la mijloc (Venn diagram). In cate un cerc scrieti ce aveti diferit, iar in mijloc, toate cuvintele care se regasesc si la unul si la celalalt. Apoi discutati despre desen: “Look! I’ve got a lamp, but you haven’t got one. But this one is great: we both have cushions!” Si continuati...

Sfat pentru parinti: pregatiti-va pentru cumparaturi surpriza. De ce? E o ocazie buna pentru copil sa isi mareasca numarul de obiecte din camera, observand ce alte interesante lucruri se gaseau in camera mamei in copilaria ei si in a lui nu...inca.

Jocul 2 - Look around the room ...or not!

Confortabil, pe doua scaune puse fata in fata, numite “hot seats”, porniti numaratoarea inversa. De data aceasta aveti un minut la dispozitie sa descrieti cat mai multe lucruri din jur. Aceasta etapa este interesanta pentru partener. De ce? Pentru ca la fiecare obiect ghicit primeste un punct. Apoi faceti schimb: cel care a raspuns la intrebari va fi cel care le va adresa. Sa zicem astfel: “Look around the room and name something that belongs to me, but it’s a present from my grandparents. You sometimes get angry because I use it every day. So? My PC tablet!”

Nivel crescut de dificultate: incercati sa ghiciti obiectul descris...cu ochii inchisi (Don’t look around the room)! Este un exercitiu de memorie si doar v-am invitat de la inceput la provocari!

La Shakespeare School limba engleza se invata prin jocuri si mici competitii care ii fac pe copii sa asimileze rapid si cu placere.

Personajele Ziggy si Zaggy, create de expertii nostri, vor deveni imediat prietenii si partenerii de joaca ai copiilor!

Adauga tu primul comentariu:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu