characters characters

Clasa pregatitoare la scoala. Ce probleme isi pun parintii

06 ianuarie 2012    |   468 vizualizări
Copiii nascuti in 2005 sunt ultima generatie admisa in invatamantul primar fara sa fi trecut prin clasa pregatitoare, care devine obligatorie din anul scolar 2012-2013.

Cei nascuti incepand cu 2006 nu vor putea fi admisi in clasa I, daca nu vor urma inainte de aceasta anul pregatitor.

Pentru copiii nascuti in intervalul 1 septembrie 2006 - 31 decembrie 2006 parintii vor putea opta daca prelungesc inca un an grupa mare sau daca cei mici merg in grupa pregatitoare.

Articol complet: RomaniaLibera.ro


Comentează:

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • maria ilincescu
    maria ilincescu    06.01.2012 - 12:53
    Cand ii primim in clasa intai mi-am propus ,prin chestionare simple , care sa ne permita sa tragem concluzii definitorii referitoare la activitatea cadrelor care lucreaza in invatamantul prescolar, la cantitatea si mai ales la calitatea cunostintelor si deprinderilor prescolarilor, precum si sa trecem la corectiile impuse de aceste concluzii.Am urmari trei obiective principale: educatia intelectuala, deprinderile tehnice si comportament, pentru ca prin ele realizam o imagine quasitotala a prescolarului dar si pentru ca ele ofera posibilitatea de a ne apropia de realitate. de practica zilnica.Educatoarea da mult si multe copiilor cu entuziasm, cu pasiune ,cu daruire , fiind si meritand sa fie posesoarea unor atribute speciale.Actualmente, e bine sa ne gandim la o masurare obiectiva a muncii noastre,mai ales ca nu exista un atare sistem pentru munca educatoarei, reflectata in cunostintele si deprinderile copiilor.Nu uitam, se intelege, ca oricat de mult si de bine ar transmite educatoarea, nu putem emite pretentii ca totul sa se retina. De aceea cand ii primim la scoala ne intereseaza in ce masura ceea ce s-a transmis se integreaza intr-un sistem , felul in care acest sistem e folosit de copii, adica am vrut sa depistam relatii , cauzalitati si posibilitati de operare cu cunostinte si nu cantitati insignifiante.Mai pe scurt am relevat nu cat da educatoarea ci ce si cum da.Ritmurile diferite de lucru ale prescolarilor s-au reliefat pregnant atat la probele pentru educatie intelectuala cat si la cele care privesc deprinderile tehnice.Sunt pentru grupa pregatitoare la scoala , cu profesor ciclu primar , pentru continuitate la clasa, deoarece prin chiar modul de dispunere a copiilor in clasa, participarea colectiva dar si relevarea contributiei individuale se anticipeazalucrul in grup, lucrari de laborator,interventii colective.Concluzia , oricat ar fi de paradoxala este aceea ca nu oboseste copilul in joc, ci de vina este rigiditatea impusa de noi.