Arta contemporana pentru copii - Activitati culturale la Scoala altfel 2014
O selectie inedita de lucrari de arta contemporana romaneasca permite familiarizarea copiilor cu teme de actualitate si experimentarea unor tehnici artistice inovative. In cadrul Saptamanii Scoala altfel 2014 (7-11 aprilie), va propunem organizarea unui atelier chiar in spatiul institutiei de invatamant.
Atelierele sunt organizate de Global Mindscape in colaborare cu Anaid Art Gallery, in cadrul proiectului Caravana Muzeelor.
Peripetiile lui Ulise: discutam despre Ulise si despre alti eroi reprezentati de mari artisti de-a lungul vremii, despre sculpturile de mari dimensiuni si picturile realizate de Alexandru Radvan, iar la atelier realizam schite si pictam eroul preferat.
Bijuterie de legenda: fascinanta poveste a bijuteriilor create de Mihaela Zvinca, decorate cu imagini de printese, coroane, cranii, lebede, pietre pretioase sau castele, ne va inspira sa concepem impreuna bijuterii unicat.
Jucaria aurita: copiii sunt rugati sa aduca de acasa cate o jucarie stricata sau pe care nu o mai folosesc, careia sa-i ofere o viata noua prin aurire, inspirati de lucrarile artistului Alexandru Poteca (se recomanda jucarii de dimensiuni mici si medii; sunt excluse jucariile de plus).
Puterea reclamei: ne amintim reclame de succes, discutam despre interpretarile artistului Mihai Florea si realizam o reclama la un produs preferat, folosind imagini-cliseu (tehnica mixta: colaj si creioane acuarelabile)
Taxa de participare (include materialele folosite):
- 15 lei / participant pentru grupuri de peste 20 copii
Pentru detalii si inscrieri va rugam sa ne contactati la: caravana.muzeelor@gmail.com 0724 083 932 (Angelica Iacob)
Mai multe detalii despre activitatile noastre:
Pentru detalii si inscrieri va rugam sa ne contactati la:
caravana.muzeelor@gmail.com
0724 083 932 (Angelica Iacob)
Mai multe detalii despre activitatile noastre:
www.globalmindscape.ro
https://caravanamuzeelor.wordpress.com
Urcati copiii in Caravana Muzeelor!
Adauga tu primul comentariu: