characters characters

Esti de acord cu predarea religiei in scoli de catre preoti?

25 februarie 2014   

Varsta: 6 - 11 ani, 11 - 15 ani, 15 - 18 ani.

Trebuie sa fiti autentificat pentru a vota!
Repartitia voturilor!

Comentează:
22 comentarii

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Stoica Teodor
    Stoica Teodor    18.11.2015 - 09:07
    Cred ca mai putine erori s-ar întâmpla daca ora de religie ar fi ținuta doar de preoți. Iar pe de alta parte, neamul acesta este ortodox, ne place sau nu, majoritatea decide, nu? Parca asa e in democrație. Am trait cativa ani in MB si pe copilul meu l-am dat la o scoala catolica si am acceptat situația pentru ca eram in minoritate. Cand nu am mai vrut sa accept am plecat de acolo unde am găsit ce mi-am dorit, in cazul meu, acasa in Romania. Chiar nu as vrea sa ma simt data afara de minoritatile care nu-mi permit sa-mi educ copilul in cadrul școlii in spirit ortodox.. Mai întâi parintii sa învețe despre istoria religiilor si sa aprofundeze fiecare religie in parte, si apoi sa dezbatem unde e manipularea.
  • Diana Lehaci
    Diana Lehaci    17.03.2015 - 09:04
    Nu sunt de acord cu predarea religiei in scoala pentru ca eu consider ca e o forma de manipulare in masa. Insa sunt de acord cu predarea disciplinei de istorie a religiilor.
  • iulia marinescu
    iulia marinescu    01.03.2015 - 08:53
    Eu ca parinte nu pot sa transmit informatii corecte deoarece si eu le stiu ,,dupa ureche".Asa ca daca nu pot sa-i transmit cunostinte despre chimie, fizica (ex), cum sa transmit despre religie ? Consider important sa-mi cunosc mai intai propria religie si apoi sa ma raportez la celelalte religii. Daca eu nu am timp sa vorbesc cu copilul meu acasa, la biserica merg rareori , de unde sa cunoasca copilul religia in care s-a nascut?
    La urma urmei ne-am nascut aici pe acest spatiu ,loc si timp si e important sa cunosc cat mai multe lucruri despre el, daca ma nasteam in China sau India oare nu trebuia sa ma raportez la acel loc?
    Cred ca s-a deschis o cutie a Pandorei, copilul meu nu suporta fizica si istoria, mai bine zis profesorii ce predau aceste materii, sa fac oare cerere sa nu mai studieze aceste materii?
  • viorela dorobantu
    viorela dorobantu    14.04.2014 - 00:00
    Nu sunt de acord cu predarea religiei in scoala,mai ales ca se preda cu preponderenta religia crestin-ortodoxa,ori nu toti copii provin din familii de ortodoxi.
    E destul de greu sa le explici la copii de ce Gigel are Pastele sau Craciunul mai devreme sau mai tarziu decat ei.
    Eu cand eram copil am primit educatia religioasa de la bunici, parinti si de la un preot care organiza ore de religie in casa parohiala de langa biserica.
    Eu consider ca asta este cea mai buna metoda de educa religios copii.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    22.11.2011 - 17:38
    sunt de
  • Utilizator Anonim
    vizitator    16.09.2011 - 16:00
    ma intreb cati dintre cei ce-si spun parerea au participat la orele de religie?
  • Utilizator Anonim
    vizitator    04.09.2011 - 07:55
    This is the pefrcet way to break down this information.
  • bin
    bin    02.08.2011 - 12:06
    Nu, nu sunt de acord cu predarea religiei in scoala ,dar daca totusi se face nu ar trebui sa li se puna note elevilor.
  • floro_sp
    floro_sp    27.07.2011 - 18:13
    Eu as propune ca aceste ore de religie sa fie organizate si desfasurate de catre biserica si nu de catre scoala. In felul acesta ar veni ca o completare a educatiei religioase pe care copilul o primeste in familie.
  • Caciula 2 Ioana
    Caciula 2 Ioana    17.04.2011 - 23:28
    Proportia celor care sunt de acord ca religia sa fie predata in scoli de catre preoti este egala cu cea a persoanelor care nu sunt de acord - 47,3%. Astfel, religia poate fi predata in scoli atat de preoti, care pot avea har in a transmite copiilor valorile religioase si morale, dar si de cadre didactice calificate, care pot transmite invatatura religioasa copiilor.
  • stefystef
    stefystef    14.04.2011 - 19:29
    Nu de preoti, ci de profesori, pentru ca astfel elevii vad ca religia ( credinta) nu e a preotilor sau doar ei o traiesc, ci poate fi traita si simtita de fiecare dintre noi.Insa profesorii alesi trebuie sa fie modele de viata pentru copii.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    13.04.2011 - 12:30
    Nu sunt deacord cu predarea religiei si scoli in general. Credinta este ceva personal nu impus. Dealtfel, daca este obligatorie/impusa poate fi o modalitate de manipulare a maselor ignorante.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    12.04.2011 - 22:55
    Da, sunt de acord sa fie predata de preoti sau profesori de religie dar acestia sa constituie modele pozitive pentru copii . Sunt multi preoti care vad scoala numai ca pe o sursa de bani pe care ii incaseaza lunar ,de copii uitand cu desavarsire.in desele absente pe care le fac grija clasei o duce tot invatatorul.Domnilor preoti , daca ati vrut sa efectuati orele de religie , efectuti-le cu adevarat fiindca altfel cerem sa fiti inlocuiti.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    12.04.2011 - 20:17
    Da. Ar fi cel mai potrivit ca religia să fie predată de preoți pentru că au har și prin ei ar lucra cu siguranță Duhul Sfânt. TOȚI preoții au har pentru că Îl primesc la taina hirotoniei pentru lucrarea pe care o au în lume, adică îl primesc pentru NOI. Și avem nevoie să ajungă la noi cuvântul lui Dumnezeu,avem nevoie de predarea religiei în școli. Când L-am cunoscut cu adevărat pe Dumnezeu, cu toate că am ținut întotdeauna o oarecare legătură cu biserica, am simțit o mare durere pentru că NU AM ȘTIUT toate lucrurile acestea, nu am știut cum să-L caut și unde să-L găsesc pe Dumnezeu.
  •  angy
    angy    12.04.2011 - 16:20
    Nu sunt de acord cu predarea religiei in scoli deloc! Li se predau copiilor multe materii inutile. Nu scoala il va invata pe copilul meu despre religie,
















    Nu agreez predarea religiei in scoli deloc. Consider ca religia este un mijloc de a disciplina masele cu putina stiinta de carte si ca este deja perimata si neaplicabila omului modern. Parintii sunt cei care trebuie sa-i invete pe copii, in cei 7 ani de acasa respectul pentru semenii sai si pentru tot ce-l inconjoara. Religia, din cauza implicarii preotilor in promovarea de diverse interese este expirata.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    12.04.2011 - 13:47
    Preotii nu vin la ore pentru ca, zic ei, au probleme diverse:inmormantari,pomeni treaba la biserica,iar la scoala nu mai ajung.Cunosc preoti care nu au moralitatea necesara de a preda religia si care nu se bucura de respectul elevilor(beau peste masura,vorbesc trivial,nu se spala).Doresc ca disciplina Religie, sa fie predata de cadrele didactice calificate in domeniu.
  • Utilizator Anonim
    visa    12.04.2011 - 13:33
    Da, sunt de acord
  • Utilizator Anonim
    vizitator    12.04.2011 - 10:37
    Datoria de a oferi educatie religioasa le revine parintilor (asa scrie si in Biblie), iar daca ceea ce se preda la scoala difera de convingerile personale/familiale...poate tulbura constiinta copilului ( mai ales daca ar fi pus in situatia de a invata ceva ce el nu crede sau cu care nu e de acord doar cu scopul de a raspunde pentru a primi nota). Copiii si parintii ar fi pusi intr-o situatie delicata. In concluzie, nu agreez ideea predarii religiei in scoli.
  • Utilizator Anonim
    vizitator    12.04.2011 - 07:22
    NU sunt pentru acest mod de predare a religiei
  • Utilizator Anonim
    vizitator    12.04.2011 - 06:19
    studiul religiei nu ar trbui sa fie studiul unei anumite religii, nu inseamna prozelitism. Unui preot ortodox ii vine greu sa predea religia musulmana sau oricare alta. Un profesor e mai indicat. Preotii nu prea vin la ore si creeaza sincope in orar...
Vezi toate comentariile