characters characters

Consideri ca Evaluarile Nationale pentru clasele a II-a, a IV-a si a VI-a sunt:

20 mai 2015   

Varsta: 6 - 11 ani, 11 - 15 ani.

Trebuie sa fiti autentificat pentru a vota!
Repartitia voturilor!

Comentează:
6 comentarii

  • Numele tau
    *Camp obligatoriu
  • Scrie aici comentariul tau!
    (maxim 1000 caractere)
  • Introdu codul de securitate alaturat

    Nu înţeleg codul
    *Camp obligatoriu
  • Mihaela Oros
    Mihaela Oros    17.06.2015 - 09:34
    Absolut inutile! Si prost gandite!
    Atata timp cat ele se vor a fi niste examene pe model european( PISA) cand la noi predarea se face ca in Romania este o mare prostie. Testele au fost concepute interdisciplinar iar predarea la noi NU se face interdisciplinar! Copiii nu sunt invatati in scoala romaneasca sa invete si sa faca legaturi intre materii. Despre ce vorbim? Cum putem atunci sa.i EVALUAM DUPA ACEASTA METODA?
  • Violeta Blaga
    Violeta Blaga    26.05.2015 - 20:08
    Consider ca sunt bune astfel de evaluări externe. Daca sunt respectate condițiile de desfășurare si corectare sunt benefice elevilor, părinților si noua. Eram curioasa asupra subiectelor. Copiii au trăit cu emoție ziua si au zâmbit la final. Li s- au părut subiectele mai ușoare decât testele obișnuite. Au prins curaj, au învățat ca e ușor sa treci un obstacol daca ești pregătit. Se cer noțiuni si deprinderi elementare la primar...ce intervenții subiective pot fi? Pe cine vrem sa păcălim? Cei care o fac...se mint singuri si vor suferi copiii. Eu susțin astfel de evaluări. S- ar putea umbla la reducerea costurilor si e ok. După 30 de ani de activitate am învățat si eu ceva practic, azi...de la copii. Nu are importanta ce ...important e ca fiecare zi si fiecare experienta poate aduce noutăți...succes!
  • mariane manole
    mariane manole    26.05.2015 - 18:58
    sistemul de invatamant romanesc are o alta structura ,deci am inceput cu sfarsitul si acest lucru face ca aceste teste sa nu ajute pe nimeni ,dar dau bine pe hartiile oficialilor
  • elena calin
    elena calin    26.05.2015 - 15:17
    Nu au nicio relevanță. Nu folosesc nimănui, nici măcar sistemului, cum s-a invocat. Itemi greșiți, întrebări irelevante, nu au nicio legătură cu evaluarea formativă și sumativă pe care o facem deja. Cred că subiectele nu sunt gândite de oameni ce lucrează în sistem.
  • zenovia mandiuc
    zenovia mandiuc    25.05.2015 - 19:08
    Nu respecta curba efortului!
  • Cristina Lupu
    Cristina Lupu    25.05.2015 - 18:15
    Unii invatatori sunt uneori impartiali si astfel putem observa daca copilul nostru a fost evaluat corect in timpul anului.